Matilda Lundberg

like you're three foot tall

Publicerad 2013-12-29 18:58:00 i vardag,

Jaha, så det var ett tag sedan nu. Tänkte skriva i fredags men det krånglade som sagt.
Det som har hänt sedan sist är att jag firat jul liksom de flesta andra gissar jag. Jag har varit två svängar på stan för mellandagsrean som förövrigt vill säga inte var något för mig trots att jag fick med mig 5 tröjor, lol. Sen har jag spaat och tränat med en saknad vän, umgåtts med en fin kusin och slappat med en underbar familj (min egna alltså).
 
Julen är jag nöjd med, det var mysigt och även fast jag inte fick allt som stod på önskelistan så var jag nöjd med det jag fick.
 
Ikväll väntar tacos och sedan ska jag träffa en annan saknad vän och jag gissar att vi gör något i stil med att titta film och äta onyttigt, en bra kväll med andra ord.
 
Hoppas ni har det bra och hade en fin jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela