Matilda Lundberg

so we meet again

Publicerad 2013-12-04 19:34:00 i vardag,

Så, vi möts igen. 
Om jag ska vara ärlig så är det lite tomt utan en blogg. Har försökt mig på det här med dagbok men det vart ett misslyckat försök.
Är så kluven när det gäller bloggning. Tycker att det är kul på något sätt men orkar inte riktigt lägga ner tillräckligt mycket tid på det. 
 
På tal om något helt annat så har jag nu lämnat grundskolan och går istället första året på minervagymnasium med inriktning Ekonomi, är super nöjd med klassen och skolan och det känns som något som passar mig utmärkt trots att jag inte sökte det i första hand. Det enda som är negativt är väl att jag behöver cykla 4 km varje morgon istället för ca 0,5-1 km, men jag kämpar på.
 
Annat som har hänt är väl att jag slitit av korsbandet och även opererats, tränar alltså rehab för tillfället och det går väldigt bra vissa veckor medan andra veckor går åt helvete. Det känns i alla fall som att det går framåt och det är det viktigaste.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela