Matilda Lundberg

it sure would be prettier with you

Publicerad 2013-02-17 20:45:58 i vardag,

HEEEEJ!
kommer ni ihåg mig? nej men nu var det ett tag sedan jag hörde av mig här eller vad man ska säga. 
Har ingen bättre bortförklaring än att jag inte suttit vid datorn hemma alls i veckan och har inte känt den här "blogg lusten". Härligt att se att ni kikar in här ändå!
Jaha då ska vi se vad jag har att berätta.. I tisdags var jag ledig, himlarns skönt var det kan jag lova er, fick dock inte sova ut eftersom att jag vaknade och var helt säker på att jag hade sovit bort halva dagen sen när jag hade fixat mig och var påväg mot frukost bordet så inser jag att klockan är 08.30, jag måste vara sjuk på något sätt. For iallafall på stan och köpte lite smått och gott. Annars har det inte hänt speciellt mycket denna vecka. I fredags spelade jag match och var med Lisa och Olivia, och igår så pluggade jag och köpte lite saker till mitt rum, kvällen spenderade jag med några peeps (har haft roligare). Jaha och idag då har jag pluggat, tränat, tittat på tv och nu vill jag krypa ner i sängen och SOVA eftersom att jag fick ca 2 h sömn i natt/igår natt eller vad det nu är.
 
Haha orkar inte hur tråkigt detta inlägg var och jag tycker nästan synd om er som läser det, men vi skyller på att jag är trött.
 
Men godnatt babes♥
senaste bilden från min instagram, haha Congrats babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela