Matilda Lundberg

lately I've been craving more

Publicerad 2013-02-22 21:44:36 i vardag,

Sitter i skrivande stund med världens bästa bok bredvid mig efter en paus från läsandet. 
 
Idag har vi haft en rätt lugn dag, vi var ca 9 st som såg på film på engelskan medan de andra höll tal för de andra, diskuterade och såg bildspel på No:n och på svenskan vet jag inte vad vi gjorde, vi hade någon slags genogång sen spelade vi typ tetris haha.. Fick även fika av friendsarna, de va gött. Sen kom vi till sista lektionen som var idrott och det innebar en tur ut i skidspåret, usch vad skidor är tråkigt.. Gick typ med skidorna och tittade runt i skogen med jeans och min hollister jacka (glömde kläder) fick även skavsår efter bara en bit så det måste ha varit lågpunkten (vad heter det? det heter ju höjdpunkt så då borde det heta lågpunkt också, men jag vet inte jaja ni förstår) under dagen. Skulle också göra bananpannkaka när jag kom hem och det misslyckades jag totalt med.
 
Har i alla fall bara tagit det lugnt idag. Det var tänkt att jag skulle plugga lite när jag kom hem men jag sköt upp det som vanligt, får plugga järnet imorgon helt enkelt! Hur som helst så blir det nog en tidig kväll ikväll och det ska bli så förbaskat skönt, funderar seriöst på att gå och lägga mig nu men jag vet inte.. Men guys nu tänkte jag läsa lite till så vi hörs kanske imorgon om jag kan ta en paus från pluggandet. later bros!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela