Matilda Lundberg

Let´s get away for a while

Publicerad 2013-02-24 22:44:12 i vardag,

Hola bitches! 
sitter just nu med engelska talet framför näsan och tycker lite smått synd om mig själv eftersom att jag behövt plugga i princip all ledig tid som jag haft i helgen.. Men jag har ingen annan än mig själv att skylla på, om jag bara hade gjort allt i tid så hade det varit bortgjort och jag hade kunnat ägna mig åt roligare saker. Tycker dock att det är jobbigare att plugga på vardagar.
 
Jaja förhoppningsvis så är det slutskrivet om uppgifter och prov nu åtminstone två veckor framåt.
 
Vet inte om jag skrev det igår men jag har varit på lilla Loui gubbens dop idag, åh så mysigt det var, släkten is the shit! Har dock säkerligen gått upp ett par kilon med tanke på hur mycket fika som åts men det var ju lugnt eftersom att jag fick träna bort det efteråt. Ja så har väl min dag sett ut. Haha förövrigt om ni vill veta så fick vi lära oss masken på cheerleadingen och herre vad ont jag fick i magen efter alla försök, men kul var det kan jag lova er.
 
Nu ska jag snart få krypa ner i sängen och känna mig nöjd med mig själv för denna helg och invänta en lugn skolvecka, ska bara nöta lite till på talet.
godnatt♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela