Matilda Lundberg

something that can please me

Publicerad 2013-02-05 17:35:08 i vardag,

mmmmm fatta hur god denna milkshake eller om det var en smoothie är, miss it. Jag som tyckte att starbucks verkade överskattade och trodde att det endast serverade kaffe, nog det godaste jag druckit! (inget med inlägget att göra)
 
I denna stund så tänkte jag precis starta igång och skriva lite på mitt engelska tal. Dagen har gått långsamt och jag har mått halv bra, har fortfarande ont i magen men mår inte speciellt illa. Ifall jag glömt och skriva det så stannade jag iallafall hemma idag. Vad jag har gjort är för det mesta ointressant men jag kan ändå berätta. Jag har sett lite på tv på tillexempel Vakna med NRJ (the voice), ellen degeneres, one tree hill och sen lite klipp från youtube via appel tv. Sen har jag gjort några matte tal och smidit planer inför helgen, fredagen kommer utan tvekan bli bra och lördag för/eftermiddag också sen får vi se hur det blir med lördagskvällen och de resterande dygnet men troligast blir det också riktigt bra!
 
Men somsagt så ska jag skriva på mitt tal sen äta, handla och sova.
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela