Matilda Lundberg

we can live like this forever

Publicerad 2013-02-23 23:27:59 i vardag,

Hej, saknat mig idag? jag har saknat er eller bloggen i alla fall! haha fan vad lame jag är.
Jag har fått något ryck nu och vill hålla er uppdaterade, ingen aning om varför.. Har i alla fall varit himlarns duktig idag. satt och pluggade Religion med mamma från ca 13.00 till 20.00. Och innan det så gjorde jag lite frukost till syster och mig. Har även skrivit klart mitt engelska tal, SÅÅ SKÖNT känns det att ha i princip allt bortgjort innan sportlovet! 
 
Ska sätta igång någon film nu, funderar på någon som ger mig lite nostalgi, känner för att bli ett litet barn igen!
 
Men vi ser om jag hinner höra av mig imorgon, har det rätt fullspäckat men ska försöka klämma in något enstaka inlägg. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela