Matilda Lundberg

ännu en månad

Publicerad 2013-06-02 01:42:31 i vardag,

Ännu en månad har gått nu, till och med lite mer än en månad. Jag har gått igenom den sista kämpigaste tiden av skolan med alla inlämningar, jag har sett en av världens största artister live (Beyoncé), jag har rökt vattenpipa, jag har insett hur mycket jag behöver komma bort samtidigt som jag aldrig vill lämna det lilla jag har bakom mig och äntligen förståt att jag verkligen tycker om och har alltid tyckt om denna speciella person så mycket och önskar av hela mitt hjärta att få lära känna honom bättre, det finns inget ont i honom och allting blir så mycket bättre när jag får se honom och prata med honom. 
 
Idag mår jag inte bra, jag har känt mig allmänt nere den senaste tiden och tror att det delvis beror på för lite sömn men också tanken om att snart behöva lämna min klass. Vi har två riktiga skoldagar kvar i grundskolan, men istället för att känna lättnad över att allt i princip är över så känner jag ångest över vad som komma skall. Jag har ingen människa i min närhet som jag känner att jag kan lita på fullt ut och som jag kan prata med om exakt allt och jag känner heller inte att jag är någon som man ska lita på. Jag önskar att jag hade honom vid min sida och att han visste hur mycket jag tycker om honom. 
 
När jag skriver denna text så känner jag tårarna som kryper sakta men säkert ner för mina kinder jag känner klumpen i halsen och värmen som sprids i kroppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela