Matilda Lundberg

ÅRE

Publicerad 2013-03-10 14:28:26 i vardag,

 
 

Mina två senaste bilder från instagram, båda är från Åre som ni kanske förstår.
 
Ojsan. Har helt glömt bort bloggen under veckan som gått. 
Jag var ju i Åre från söndag till torsdag sen i fredags så sov jag/såg på tv hela dagen vilket var skönt och på kvällen så blev jag + 4 andra tjejer bjudna på pizzabuffé på Ronya´s senare så var jag och Maja och tittade på hockey. Gårdagen var mysig, var först på stan med Maja och Linn sen såg jag lite nya avsnitt som jag missat på en massa olika serier och på kvällen så kom Lisa hit för att se mello.
 
En kortversion av mitt sportlov. Idag så har jag gjort en teknik uppgift och håller nu på med svenska senare väntar träning som jag verkligen behöver och efter det blir det troligast en myskväll med mina finaste tjejer! Något att se fram emot.
 
Jag känner mig så torr just nu med andra ord riktigt jävla opersonlig och det blir så himla tråkiga inlägg då, så jag har ingen lust att tråka ut er men ändå gör jag det?! Men jag ska skriva några punkter på denna såkallade lista som jag har och sen får vi se om det blir lite roligare.

Kommentarer

Postat av: elin stridh

Publicerad 2013-03-16 14:41:01

VINN VALFRIA RAYBANS TILL ETT VÄRDE AV 1000 kr! ♥

http://eelin.se/2013/march/tavling-vill-valfria-raybans-for-1000-kronor.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela