Matilda Lundberg

my week

Publicerad 2013-03-17 11:19:40 i vardag,

nämen tjenare!
Jag har som vanligt inte orkat sätta mig framför datorn, därav den usla uppdateringen i veckan. Ska sluta skylla ifrån mig och bara skriva när jag vill istället. Hade i alla fall en  helvetes start på denna vecka, blev nämligen riktigt äckligt sjuk under natten mellan söndag och måndag. Väldigt konstigt eftersom att jag inte känt mig hängig eller något förän jag gick och la mig på söndags kväll. Sov ingenting under natten och kunde inte somna förän sent på måndagskvällen. 
Var i alla fall så sjuk så att jag knappt kunde ta mig ur soffan under de två första dagarna. På onsdagen så mådde jag bättre, kunde äta och kunde gå. Sen fick jag gå till skolan på torsdagen vilket gick bra, var lite borta och väldigt slut i kroppen men jag klarade mig igenom dagen! Likaså fredagen. 
 
annat som ni har missat är att jag först och främst börjat se Teen Wolf och sen även sett klart de två säsongerna som finns under denna vecka.. önskar att jag hade sparat några avsnitt men det var så spännande så jag klarade inte.. I fredags var jag barnvakt och otroligt trött. Var också hos farmor med syster igår, tittade i hennes kläd lådor och hittade lite fynd sen åt vi även våfflor.
 
och tillslut så kommer vi till gårkvällen som spenderades med mina fina tjejer framför en film med godis och mys, behövdes verkligen!
 
Nu ska jag göra lite skolarbeten och senare idag träna.
 
later!
haha ååå, tittar igenom gamla bilder, hittade denna skönhet. Jag och syster 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela