Matilda Lundberg

påsklov, tictoc, löfte, sommarjobb, plugg

Publicerad 2014-04-23 22:56:00 i vardag,

Oj, länge sedan sist. Som vanligt har inget speciellt hänt, haft påsklov och umgåtts med vänner, grävt ur källaren här hemma och blivit med godis-, chips-, kakor- & glasslöfte.
Vi testade tictoc för första gången i morse på cheerleadingen och klarade det på tredje försöket vilket var riktigt roligt, körde racket på idrotten och gjorde absolut ingenting på företagsekonomin. Hemma hittade jag ett brev där det stod att jag fått sommarjobb på dagis vilket jag önskat. Och jag pluggat hela kvällen. 
 
Kort sammanfattning av påsklovet och dagen. 
Nu ska jag belöna mig själv efter pluggkvällen med några avsnitt av Keeping up with the Kardashians.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela