Matilda Lundberg

Check

Publicerad 2014-02-04 23:00:00 i vardag,

På dagens schema stod skola, genrep inför DM, inlämning av mobil och plugg. Tre av sakerna på schemat kunde jag checka av, det som inte blev avcheckat var plugget. Som vanligt prioriterar jag allt före plugg.
Imorgon ska det dock få stå som prio ett på listan. 
 
Genrepet gick bra, jag var ju inte med men fotograferade och filmade lite, alla var så duktiga och fina.
Nu är det inte länge kvar, på söndag smäller det! Så taggad trots att jag missar min första tävling, jag kommer ju självklart att vara där men att få stå på mattan skulle vara det absolut bästa, särskilt på hemmaplan!
 
På tal om något helt annat så är ju mobilen nu på lagning därav kan ni (om någon av mina friendos läser) inte få tag på mig på annat sätt än via dator, tror dock inte att det kommer hända men just in case of emergency.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela