Matilda Lundberg

fyra timmar och misslyckats

Publicerad 2014-02-03 23:12:00 i vardag,

Ikväll har jag kämpat med några halvt misslyckade cupcakes. Började strax innan 19 och blev klar för ca 15 min sedan. De blev riktigt smaskiga men otroligt fula. Detta skulle vara en test sats inför min lilla överraskning till laget, synd att det misslyckades och jag nu behöver chansa lite när det väl gäller. Men, men, som klyschan säger "det är tanken som räknas".
Annars har jag pluggat ytterst lite spanska, varit i skolan, varit en sväng på stan och bara softat.
Nu ska lilla jag krypa till sängs för att orka en tisdag som troligast kommer bli en stress-katastrof-dag om jag ska hinna med allt som är planerat. Men good night lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela