Matilda Lundberg

mi encanta mis amigas

Publicerad 2014-02-19 22:43:00 i vardag,

Vet inte varför men jag har bara bilder med Malin och Julia (Nicole i bakgrunden på några), men jag tycker om dig Nicole och Linnea lika mycket ändå!♥
 
Är riktigt spy trött i denna stund. Sa precis tack och bock till spanska boken och hoppas på ett lätt prov imorgon. 
Idag har jag varit glad och mått bra 90% och 10% mindre bra, inte av någon speciell anledning.
Jag har insett att det inte går en enda dag i skolan då jag inte ler eller skrattar och det är jag så himla tacksam för, utan de bästa vännerna så skulle jag troligtvis var sur dygnet runt så tack för det fina ni!♥
Denna uppenbarelse kom tidigare idag när Nicole berättade om att en kille i vår klass sagt till henne "ni verkar alltid ha så roligt!", och så är det verkligen, jag har inte en tråkig stund när jag umgås med dem. Jag trivs bättre med dessa människor än jag gjort med någon annan tidigare, det finns inget ont i dem och det är så kul att vi kommmit så nära på så kort tid. 
Okej nog om mina fantstiska vänner.
 
Senaste dagarna har jag inte gjort något intressant därav den kassa uppdateringen. Var i alla fall ledig i måndags men tog inte vara på det utan jag degade bara hela dagen och igår var jag i skolan och sen tränade jag på kvällen.
 
Jaha, det blev ett ganska konstigt och ointressant inlägg (som vanlig) men jag ville bara uppdatera er lite.

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2014-02-20 12:05:14

aw gullepulle <3<3<33<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela