Matilda Lundberg

inte det minsta som du

Publicerad 2014-01-13 18:07:24 i vardag,

Idag är en bra dag, det är inte av någon speciell anledning det är bara bra. 
Har egentligen varit ganska trött hela dagen men har konstigt nog ändå varit på bra humör. Jag pluggade nästan ingenting igår utan tyckte att det var viktigare att se film så imorse hade jag en smula ångest. Provet kändes okej, tror nog att jag får godkänt i alla fall och jag förväntar mig inte speciellt mycket mer av mig själv när det gäller sam eftersom att jag aldrig varit intresserad eller fått bättre än D. Tänkte på det igår, jag har så låga krav på mig själv, ganska tråkigt. Jag bryr mig inte så mycket om jag får E eller D i betyg om det inte handlar om språk, jag har ingen riktig vilja och lägger inte ner så mycket tid. Önskar att jag hade varit mer engagerad.
 
Har tre prov nästa vecka men idag ska jag inte göra något har jag bestämt mig för. Jag ska bara ta det lugnt och vila upp mig inför resten av veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela