Matilda Lundberg

sand mellan tårna

Publicerad 2014-01-29 17:28:34 i vardag,

Då har återigen halva skolveckan gått och det börjar närma sig helg, enligt mig i alla fall.
Veckorna bara springer förbi.
Har två redovisningar på fredag och glosor till morgondagen så kvällen kommer spenderas med böcker/dator.
Känns på något sätt som att jag börjat få tillbaka lite motivation, om det beror på att jag insåg själv att den saknades, att skolan blivit mer intressant eller att jag pratade med mina föräldrar om det, vet jag inte.
 
Dagen kortfattat : Cheerleading på morgonen där vi satte upp mål inför terminen, biologi + matte med två annorlunda och stela lärare, idrott - Beachvolleyboll vilket var otroligt kul (förövrigt första idrottslektionen med bollsport/lagsport som jag varit med på under 1:an), var så glad efteråt!! Avslutade sedan dagen med företagsekonomi och en allergisk reaktion. 
Drömde mig bort till denna otroliga plats när jag gick där i sanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela