Matilda Lundberg

slutet

Publicerad 2014-01-07 10:53:08 i vardag,

Sista dagen på lovet idag, vad säger ni?
Jag är, om jag ska vara helt ärlig, lite trött på lov. Det är ju skönt att vara ledig men jag får lite dåligt samvete när jag inte riktigt kan ta tag i saker som rehaben och plugget och jag vill liksom ha lite rutiner. Jag har heller inte gjort speciellt mycket under det här lovet. Jag har inte ens sett serier, då har det gått långt.
 
Jag var i alla fall på iksu spa i fredags med mamma och gjorde en ansiktsbehandling som jag fått i julklapp, i lördags var jag på stan en sväng och på kvällen spelade vi med andra ord hos mina kusiner, söndag gjorde jag inget förutom att hjälpa min syster att dekorera cupcakes med våra nya spritsar som vi fick av farmor i julklapp och sist men inte minst så pluggade jag lite igår och på kvällen bowlade vi, så det har i princip hänt mer de fyra senaste dagarna än resten av lovet.
 
Idag är det endast plugg som står på schemat och jag ska starta på direkten. 
Hoppas att ni haft ett bra lov och inte har allt för mycket ångest inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela