Matilda Lundberg

vit, vit snö

Publicerad 2014-01-19 18:02:00 i vardag,

Ojojoj, känner att jag börjar mjukna när det gäller det här med bilder. Andledingen till det är att jag sitter och redigerar bilder på varenda lediga stund jag har för att lära mig photoshop, det är faktiskt riktigt rolig. Den här bilden har jag då suttit med ett litet tag, fixat och trixat och testat mig fram. Tanken när jag satte mig vid datorn var att jag skulle plugga men fastnade framför roligare saker. 
Det var förövrigt riktigt fint ute idag, jag var ute och gick lite med mamma och ångrar att jag inte tänkte på kameran förrän vi kom hem. Bilderna ovan är tagna idag när jag kom hem. Det var ännu finare ute innan dessa togs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela