Matilda Lundberg

F5

Publicerad 2014-03-23 23:51:00 i vardag,

Haha, hittade denna goding när jag kollade igenom mina gamla bloggar för ett tag sedan. Det är alltså en utav mina gamla headers, får en känsla av att jag tyckte om mitt eget ansikte eller något. 
 
Ändrat lite i designen en söndag som denna. Detta gjorde jag istället för att plugga till en engelskaredovisning.
Jag hamnar typ i någon sorts trans när jag håller på med saker som photoshop, illustrator etc. det är så otroligt roligt trots att jag inte har någon aning om vad jag gör. Har i alla fall suttit i kanske sex timmar och exprimenterat och inte tappat koncentrationen en enda gång, tänk om jag hade varit lika fokuserad när jag pluggar. 
 
Annars har helgen varit bra, firade somsagt mamma och pappa sen även Linn på fredagen, på lördagen var jag på stan med mamma och skrev sedan en svenskainlämning. Kvällen spenderades hos Malin med fina tjejer, vi skrattade en hel del pratade non-stop och hade det allmänt bra. 
 
Avslutar med en bön om att det ska vara slut på det minusgraderna och SNÖN för den här vintern och låta våren ta plats.
 
Edit: Tjejen på bilden i headern ska inte efterlikna mig eller någon annan, ritade bara på måfå och exprimenterade. Och lol den blev lite konstig, ex: lite stora bröst och sen var dem ganska högt upp, höhö, men jag är tyvärr inget proffs,

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2014-03-24 00:13:06

matilda diversión con un nuevo diseño para que era fabulosa y la diversión que usted ha comenzado blogging nuevo.

Svar: Haha lol Amanda, du är störd..
Matilda Lundberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela